Doriți reclamă aici?

[email protected]


Peste 25.000 membri activi!
Peste 14.000 vizitatori/zi
Statistici
803 utilizatori online

Statistici vizitatori

Cargopedia introduce o secțiune de Știri

Suntem bucuroși să vă anunțăm că am adăugat pe site o secțiune de Știri Cargopedia.

Acesta ne va ajuta să comunicăm mai bine și mai eficient cu dvs.

Fiindcă apreciem feedback-ul fiecăruia dintre voi și fiindcă dorim o comunicare în ambele sensuri, precizăm că la fiecare știre publicată veți putea comenta (dacă aveți cont pe Cargopedia), exprimându-vă astfel opinia și, de ce nu, sugestiile pentru funcționalitatea nou introdusă.

Cu stimă,
Echipa Cargopedia

20 decembrie 2024
1688 vizualizări

6 răspunsuri

Drăgășani, RO
Ultima accesare:
Crăciun fericit și un am mai bun
Publicat la 24 decembrie 2024,
    Arată date de contact »
Costel Paduraru
Movileni, RO
Ultima accesare:
Multumesc
Publicat la 24 decembrie 2024,
    Arată date de contact »
Sectorul 5, RO
Ultima accesare:
Buna idee. Sustin !
Publicat la 24 decembrie 2024,
    Arată date de contact »
Mărunțișu, RO
Ultima accesare:
Mulțumim,asemenea!!
Publicat la 25 decembrie 2024,
    Arată date de contact »
Rudnic Iulian
Soloneț, RO
Ultima accesare:
Crăciun fericit și mulțumim de-asemenea !
Publicat la 26 decembrie 2024,
    Arată date de contact »
Bașcov, RO
Ultima accesare:
La multi ani CARGOPEDIA si tuturor colaboratorilor de pe platforma.
Gasesc foarte binevenita aceasta rubrica de stiri si sustin.
Posibilitatea de a ne exprima opinii si a semnala diverse situatii,atat pozitive,dar mai ales negative,ne ajuta sa imbunatatim,atat platforma,cat si interactiunile dintre utilizatori( transportatori,intermediari,producatori si beneficiari).
Ca un prim feedback,pe care îl semnalez este,nevoia de a reglementa mai riguros folosirea platformei de catre " Casele de Expeditii",asa zisii" intermediari" dintre transportatori si producatori sau beneficiari.Mai exact,ma refer la faptul ca anumite entitati din acesta categorie practica politici de intarziere a platilor sau chiar neplata serviciilor de transport catre transportatorii care au preluat comenzi de la acestia si binenteles ca,le-au si onorat.Dupa efectuarea transportului,acestia nu mai raspund la telefon si in final sunt de negasit.Cred ca,prin aceasta modalitate de comunicare,putem reactiona in timp util sa semnalam problemele,binenteles,argumentând cu dovezi si eventual,platforma sa i-a masurile necesare in a restrictiona accesul celor care se preteaza la astfel de practici.
Multumesc.